Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Patrickpatatje Tue 12 May 2015, 13:20
M . . S
 
 
Ik begreep het eerst ook niet maar aangezien het om een biermerk gaat, en waarom het dan niet direct noemen ?
Dacht ik aan Maas en mannen weten waarom. !!!
Omdat ze anders niet mans genoeg zijn zeg ik, want ik zoop ook indertijd om stoerder te zijn enz …, ja het zoals met sigaretten vroeger, je was ook geen man als je niet rookte.
Dat komt die reclames omdat de alcoholmafia zoals die wordt genoemd nog sterker staat dan de tabaksindustrie en de regeringen er hun zakken met vullen. Sommigen in de geneeskunde zouden het ook anders willen zien omdat alcohol nog meer kankerdoden maakt dan een sigaret die op zich niet dood maar meer kans geeft op kanker. Het is vooral ook de geaardheid van het individu.
De lucht die men inademt is honderden keren slechter en het voedsel dat men binnen speelt gezien de dader daar de kunstmest is.
Alcohol is nog altijd een harddrug die veel geld op brengt en ook zieken maakt, rechtstreekse doden en onrechtstreekse door geweld, verkeersdoden …. dus een dubbele winst winst operatie door eerst de verkoop van de alcohol en dan de hospitalisatie, de begrafenis ondernemer, de economie …. dus money, money.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."