Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Patrick / patatje Sun 26 Jun 2016, 12:16
Is dit herkenbaar ?
 
 
Het is de wil die telt, geen enkele instelling zal werken als de eigen wil er niet voor 100% is. Ik volgde indertijd ook de AA en slaagde omdat ik mij op trok aan de mensen die ook gelukkig nuchter waren en dit uitstraalden. Ik wilde niet meer de slaaf zijn van de alcohol.
Telkens drinken en opnieuw stoppen is zichzelf een lijdensweg schapen, het simpelste is dat eerste glas laten staan. Indien volgehouden wordt en daar komt het op neer zal de zin naar alcohol of het vluchten er in verminderen maar het is volhouden dus en ook de kijk op alcohol en zijn verderf anders beginnen zien en niet als het vriendje die alles op lost en je bedriegt. Het is een harddrug en een gevaarlijke.
Ps …. Cathy, een dikke proficiat met je 7 jaar nuchter zijn, waar een wil is, is een weg. en nuchterheid beloont zichzelf   ;-)
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."