Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Cathy Sun 26 Jun 2016, 16:01
Is dit herkenbaar ?
 
 
Dag Erg.
Hoe ik dat concreet heb aangepakt? Die bewuste dag was ik weer eens doodziek van de dag ervoor teveel te drinken. Ik was op zoek op het internet naar informatie voor antabuse en zo kwam ik op stoppen.be terecht. Ik schreef me in op de mailgroep en was net als jij verbaasd door al die onbekende namen die in mijn mailbox verschenen !! Omdat ik ziek was en niets kon doen ben ik blijven zitten en lezen wat die mensen allemaal te vertellen hadden. Ik werd meer en meer benieuwd...durfde al zelf eens iets te schrijven en was nog meer benieuwd naar de reacties. Mijn pc staat in de bureau en laat dat nu net de plaats zijn waar mijn flessen verstopt zaten. Telkens ik een slok wou nemen, ging ik eerst op de mailgroep lezen. Daar spraken ze van de eerste laten staan. Ik liet de fles staan en nam geen eerste slok. Ik heb enorm veel tijd gestoken in het lezen en schrijven op de mailgroep. Dit was voor mij geen tijdverlies want drinken, dronken zijn, ziek zijn erna, voorraad gaan halen, leeggoed wegbrengen kostte me meer tijd. Een aanrader die mailgroep, er zal zeker iemand tussen zitten waar het mee klikt. Je kunt er met al je vragen en muizenissen terecht. Ik wens je van harte heel veel succes.Ik leef mijn leven zonder alcohol en heb daar geen enkele moeite mee, het is een gewoonte geworden. Ik heb mijn gezondheid terug, moet geen afspraken meer afzeggen, onverwacht bezoek ontvangen en ga zo maar door.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."