Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


P@trick Sat 27 Aug 2016, 22:56
Man drinkt te veel
 
 
ja Diva ik heb dit ook al dikwijls gehoord , en ik herken me zelf er ook een beetje in. Ik kon ook niet naar huis na enkele glazen. daar bleef het bij mij wel bij, maar dat was genoeg om problemen te veroorzaken. Vanaf ik mijn eigen probleem moest oplossen heb ik ingezien dat ik het eerste glas moest laten staan. Deze raad heb ik gekregen op mijn eerste AAvergadering, van toen af is alles beter gegaan. Maar zoals Lucie ook schijft , hij moet het zelf zien, en je goede raad zal niks opbrengen. Zorg vooral goed voor jezelf, een alcoholist kan je niet helpen als hij zelf niet wil. Het is de wil om te stoppen en de overtuiging dit echt te willen dat hem kan helpen . Ik had de wil om te stoppen en een ander leven te krijgen , het is mij gelukt en AA werkt voor mij. ik hoop dat jullie er samen uitkomen, en gebruik de tip van Lucie.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."