Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Peter V. Fri 13 Jul 2018, 12:19
Test
 
 
Da's waar Patrick, maar het is hier toch anoniem, en je plaatst uiteraard wat je wil.

De eerste dagen van mijn nuchterheid had ik verlof.  Mijn lichaam was volop een het detoxen, ik was moe, sliep slecht, had geen energie.  Ik heb me toen ingeschreven op de mailinglist, en had ook de tijd om alles te lezen en zelf te schrijven (lag toch lam in de zetel of in mijn bed).

Een paar dagen later voelde ik mij beter, ben ik alles een beetje op een rijtje gaan zetten, ben ik beginnen sporten, mij op het werk gestort, ... en toen heb ik mij noodgedwongen opnieuw uitgeschreven op de mailinglist.  Die vele tientallen mails, alles kriskras door elkaar, het was gewoon teveel.

En dat is wel het mooie aan dit forum, je kan gericht communiceren, en als er dan toch nog iets van het hart moet, kan dit gemakkelijker hier.

Hoe dan ook, ik blijf hier met enige regelmaat een keertje terugkomen.

Danabanana en zeker ook patat : gefeliciteerd met jullie 15 jaar (en maar nuchterheid).  Ik zit aan 8 jaar nu, maar hoop daar nog veel jaren bij te doen.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."