Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Danabanana Mon 3 Nov 2014, 11:07
10 jaar blij nuchter :-)
 
 
Dag lieve allemaal, vandaag is het precies tien jaar geleden dat ik me liet opnemen in een verslavingskliniek. Sindsdien heb ik geen druppel alcohol meer aangeraakt. Ik heb mijn studie weer af kunnen maken waardoor ik nu een jurist ben, ik heb een huisje, vriendschappen die verloren waren gegaan weer opgepakt, mijn gezondheid weer terug etc etc Alles waarvan ik dacht dat het voorgoed kwijt was is weer in mijn leven.  Ik wil iedereen die mij nog kent van tien jaar geleden (toen ik als een hoopje ellende mezelf op dit forum voorstelde) ontzettend bedanken voor alle steun die ik destijds heb ontvangen. Jullie zijn fantastisch! Voor iedereen die op dit moment in dezelfde situatie zit als waarin ik me tien jaar geleden bevond: echt, het is mogelijk om een leven te leiden zonder drank, drugs wat dan ook, het kan! Je kan zonder al die troep. Het enige dat je hoeft te doen is die eerste te laten staan. Het leven is echt zoveel beter zonder. Heel van liefs van Danabanana
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."