Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Nichon Thu 11 Dec 2014, 12:06
hulp nodig
 
 
Hallo iedereen, als gevolg van mijn alcohol- en medicatie verslaving, is er een breuk in mijn relatie gekomen. We zien elkaar nog geregeld en hij helpt me nog met veel. Spreekt over een pauze, geen breuk.
Ik drink zo'n 16 jaar, waarvan de laatste jaren meer dan 1 fles wijn per dag, vaak 2. Combineerde met bepaalde medicatie om toch maar in die roes te komen. Had totaal geen aandacht meer voor mijn partner, omgeving , zelfs niet voor mijn dieren.
Sinds 2.5 weken sta ik er alleen voor en pak het anders aan. Alleen de voorgeschreven medicatie (dus niks meer) en een halve fles wijn per dag. Maar de dagen dat ik mijn ex niet zie, is het erg moeilijk. Dan heb ik zoveel verdriet dat ik meer wil drinken.
Ik heb altijd als eenzaat geleefd, en zie me niet deelnemen in een AA groep. Buiten mijn ex, heb ik 1 kameraad die ik maandelijks zie. Ik volg al 3 jaar verslavingszorg, zonder resultaat.
Campral neem ik ook, 3 x 2 per dag, maar het neemt de zin niet weg.
Sinds het einde van mijn relatie eet ik wat soep of een fortimel, ik ben al 3 kg vermagerd.

Graag advies, dank je
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."