Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Mario Fri 23 Jan 2015, 10:53
ik wil stoppen met drinken.
 
 
Kan enkel maar beamen wat er al gezegd is.
In der tijd ben ik naar AA gegaan, heb ook alle mogelijke manieren geprobeerd om te stoppen op mijn eentje, niks lukte, jawel voor een paar dagen maar dan was ik weer vertrokken voor weken.
Toen er iemand over AA praatte dacht ik, "ja die oude dronkaards gaan mij zeggen hoe het moet" maar daar ik alles al geprobeerd had, had ik niets meer te verliezen.
Ben dan toch gegaan, en waarachtig die "oude dronkaards" hebben er mij vanaf geholpen.
Vandaag de dag ga ik elke week naar mijn vergadering, want zonder hen ga ik gegarandeerd weer aan de zuip. En dat is nu net het risico dat ik niet wil nemen.
Hopelijk neem je de juiste beslissing, niemand maar dan ook niemand gaat je daar opeten, verwijten, de les spellen enz. Daar ga je goeie raad krijgen.
Het lijkt zo simpel he, "de 1ste laten staan", maar dat is het niet.
In AA ben ik terug mens geworden want ik was een beest. Ik leer daar om terug in de maatschappij te leven.
Ik ben de perfecte man niet, verre van zelfs maar ik mag toch al op vele plaatsen mijn (nuchter) aangezicht weer tonen.
Het ga je goed
Mario
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."