Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Koen Sun 1 Feb 2015, 08:23
ik wil stoppen met drinken.
 
 
Dag Mieke

't is 'n beetje zoals start to run of naar de fitness gaan, als je je leven echt een andere wending wil geven dan ga je best hulp vragen en blijvende motivatie

om het 24/7 nuchter te blijven dien je gemotiveerd te zijn elke dag, ook de dagen dat je je niet goed voelt, emotioneel

Daarom ga ik, trouw elke week, naar mijn aa vergadering.

Nog twee dingen

1 drankzucht is 'n ziekte welke je niet kan controleren.  Het feit dat je 'n poosje zonder kan ligt in het verlengde van de ontkenning, zie je wel ik heb geen probleem want ik kan 'n poos zonder.
Maar je vergeet hier de problemen als er wel gedronken wordt.

2 alle goede raadgevingen die je gekregen hebt van vrienden, familie enz...  + je eigen inzichten hebben je geleid  naar waar je nu staat in het leven.  Als je dit wil veranderen dringt de noodzaak van andere raadgevers zich op.  Ik zou willen aanraden, stel je open voor het aa programma dit is 'n beproefd programma al vele decennia lang.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."