Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Peter Wed 24 Dec 2014, 17:28
Prettig Kerstfeest...
 
 
Hey,sinds 7 januari van dit jaar heb ik geen druppel alcohol meer aangeraakt.Ik liet me opnemen in Klina en ben daar 5 weken gebleven,tegen mijn verwachtingen in is het me heel goed afgegaan dat afkicken.Lichamelijk dan toch.
Tot zover het goede nieuws.Door omstandigheden zal ik vanavond helemaal alleen Kerst "vieren",mijn vriendin is naar Spanje op familiebezoek en ik had geen zin om mee te gaan.Op de reden daarvoor zal ik niet verder ingaan.Ik weet al 2 maanden dat ik vanavond alleen zal zijn en heb me sinds dat eerste moment voorgenomen dat de kurk er zou afgaan op deze avond.Het was raar om vanmiddag weer drank in mijn karretje te laden,ik voelde me schuldig....Nu ben ik nog altijd niet op mijn gemak maar mijn besluit staat vast.
Nu kan ik enkel hopen dat ik morgen terug het karakter zal kunnen opbrengen om het "droge" leven ,dat me echt wel bevalt, voort te zetten.Prettig Kerstfeest aan allen.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."