Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Danabanana Thu 25 Dec 2014, 10:57
Prettig Kerstfeest...
 
 
Wat ik me afvraag is, als jij je al enkele maanden hebt voorgenomen om te gaan drinken met kerst, wat het nut is van jouw bericht op dit forum. En daar maak ik me boos over. Wat wil je van ons? Dat we je smeken om niet te gaan drinken? Het is jouw leven. Waar mensen worstelen om van de drank af te blijven gedurende dit soort dagen heb jij het notabene al in de planning liggen om te gaan drinken! Waar ben je dan mee bezig vraag ik me af. Ik vind het zelfs een belediging voor mensen die hier meelezen op dit forum en proberen nuchter te blijven. Je bericht komt op mij over alsof je nog ontzettend in de slachtofferrol zit en soms helpt het alleen maar om iemand wakker te schudden, desnoods met harde woorden. Iets met de mantel der liefde bedekken heeft bij mij ook geen zin gehad. Dus als jij mijn bericht als aanvallend hebt beschouwd jammer dan, maar ik denk dat jij meer een 'wake up call' nodig hebt om je uit je eigen gedachtes te halen. Want heeft het je gesmaakt en voel je je nu beter na die fles? Wordt het nuchter blijven nu makkelijker?  En als je niet zit te wachten op dit soort harde berichten (waarvan ik vind dat ik ze mag plaatsen op een openbaar forum en ook als ervaringsdeskundige, inmiddels 10 jaar nuchter) dan moet je niet dit soort berichten openbaar zetten. Je kan dan kritische berichten verwachten.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."