Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Peter Wed 24 Dec 2014, 22:19
Prettig Kerstfeest...
 
 
Weet je Danabanana,wat een schuilnaam,eerst proberen een schuldgevoel te creeeren,dan een afkeuring en vervolgens sarcasme.Typisch... Bij de tweede,verplichte,vergadering van de AA in Klina die ik bijwoonde werd er gezegd dat het zonder hulp van hen het nooit zou lukken om droog te blijven.Toen ik vertelde dat ik genoeg zou hebben aan mijn familie en vrienden zei de afgevaardigde van de AA (met rode kop) tegen me met uitgestoken wijsvinger naar me gericht : "binnen de twee weken dragen ze jou op een brancard terug binnen".Wel,dat is niet het geval geweest hé.Wat ik nu doe,ja nu,is met voorbedachte rade en ik hoop werkelijk dat ik morgen terug die knop terug omzet want ik hou van het nuchtere leven maar ik hou ook van de roes.En die heb ik gemist.Ik hou echter niet van het sectarische gedrag van de AA,ik onthoud de commentaren van de vrijwilligers in Klina die meegingen naar de AA meetings in Hoogboom ? Kapellen ? "Hier,die van de Klina zijn er ook wijzend op de witte armbandjes en die dan amper een woord mochten zeggen.Gebrandmerkt tussen de gebrandmerkten... Nee,geef mij dan maar het gemodereerde antwoord van P@trick,eerlijk en meelevend.Hopend op het beste.Wel P@trick,voor jou,mijn vriendin en mijn familie hoop ik ook dat ik het morgenvroeg terug afschud en gewoon af en toe terug mijn roesje mag hebben.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."